onsdag 13 maj 2009

Löfte

Första phösarmötet igår. Jag är ju fortfarande inte helt nöjd med hur allt går till, men känner att jag har chansen att bara slappna av och njuta av sommar i Pite och ta hand om nollorna, så det är vad jag ska göra. Allt annat får lösa sig på annat sätt.
Efter mötet gick jag och Tove på tisdagsgigget. Kära Nicklas spelade ju, så jag hade lovat att komma och lyssna och säga hej. När vi lyssnat klart på det första gänget gick vi hem till mig och sydde lite på Toves kläder. Nåt hade gått sönder, nåt hade blivit för stort.
Gick och la mig tidigt, fast jag blev väckt vid ett av alkoholpåverkade pojkar i Uppsala. Av någon anledning har John en förkärlek att ringa mig och Lania när han har fått i sig några öl... Efter det samtalet var jag klarvaken... Vred och vände på mig en stund innan jag lyckades somna igen.

Mamma: Jag lovar att vara online hela eftermiddagen. På kvällen ska vi repa lite är hemma, men om vi inte har pratat så ringer jag så fort vi har repat klart.

//All of the girls and all of the boys

1 kommentar:

Lania sa...

Den andra var faktiskt trevlig jämfört med den ohyfsade pojkvaskern. Mattson har jag för mig att han kallade sig. Och när jag ändå var helt vaken så kunde jag ju lika gärna prata och sms:a vidare...

En av anledningarna till att man borde ha mobilen på ljudlös på nätterna... En vanlig människa med lite hyfs skulle väl visserligen inte ringa vid en sån oanständig tid.