fredag 8 maj 2009

Beslutsångest av stora mått

Idag har jag haft verkligt jobbig beslutsångest. Fördelar mot nackdelar, hit eller dit, den eller den? Sjutton va svårt det är ibland. Johan ansåg att jag redan har bestämt mig när jag pratade med honom, och han brukar ju ha rätt, så det har han säkert nu också (låt inte detta stiga dig åt huvudet min kära).

Har haft Stilavslutning med styrelsen idag. Var roligare än jag väntat mig. Var inte alls pepp innan, men väl där var det väldans trevligt. Några lekar, grillat och glada vänner. Inte illa.

Nu börjar jag bli riktigt less på att pojkarna inte är hemma. Vill ha dom här nu. Det är jättetomt i Joels lägenhet när jag går över med posten :( Men dom verkar ju inte lida nämnvärt där borta i Tyskland. Jag skulle också vilja åka utomlands...

Men på söndag blir det forsränning iaf. Inte illa!

//Ner ner ner

Inga kommentarer: