onsdag 20 maj 2009

Uppdrag: en bättre människa

Ja, pojkarna är hemma igen och jag ska på Britney i sommar (tack igen älskling) vad mer händer mitt liv?
Så fort solen tittar fram ligger jag ute på kullen med en bok och ett gäng vänner. Annars umgås jag för allt vad tygen håller. Har klarat av sista sånglektionen, har en pianolektion kvar och en metodiklektion. Sen är det sommarlov på riktigt.
Håller på att tvätta och har precis dammsugit köket och hallen. Var även till gymmet i morse. Så lite duktig har jag varit.

Gårdagskvällen var underbart mysig. Vi var och åt middag på Chiliköket, efterrätt på Nodo och sen såg vi Änglar och Demoner på bio. Allt som allt en perfekt kväll med den perfekte mannen.

Har börjat reflektera lite över mig som person. Jag försöker ju tänka positivt hela tiden och det är väl ett steg mot att bli en bättre människa och må bättre själv. Men jag har även lagt märke till ett beteende jag inte tycker om hos andra människor, funderat lite och insett att jag kan göra samma sak själv och har nu bestämt mig för att inte göra så mer. Jag jobbar på att bli en bättre människa och jag hoppas att jag lyckas. Håll tummarna och säg till om jag klantar till det.

/Oh baby baby

3 kommentarer:

Sanna Längvik sa...

Jag kan inte komma på vad det är för beteende som du kan ha lagt till med? Du som är världens bästa Åsa?! (We want a piece of you!!!)

Liv sa...

Anar jag en tripp till huvudstaden i sommar? Nåde dig om vi inte hinner ses...

Åsa sa...

Ska du vara där i sommar så loooovar jag att vi ska ses.