söndag 26 april 2009

ABDC

I like... Americas Best Dance Crew.
Bästa dansprogrammet ever.
Har tittat på ett avsnitt nu medan jag väntade på att få höra av Tove. Ska dit och krulla håret strax. Måste komma ihåg att hinna till coop innan dom stänger också. Har ingen mjölk! Katastrof. Plus att vi kanske ska grilla ikväll igen, och då behöver jag ju nåt att grilla.

Jag börjar se fram emot Malmöresan nu. Om Stina följer med blir den ännu bättre. Jag räknar med sol varje dag, glass och en vinst i Riks i år igen. Är det för mycket begärt?

Det är snart ingen snö kvar här... Det har hänt mycket dom senaste dagarna kan jag lova, det ska bara torka upp lite också, sen kan man åter igen ligga på kullen och bara njuta av att befinna sig i Pite. Måste nog se till att få lite soltid idag också. En glass i solen kanske? Prova den nya Solero? Låter inte helt fel.

//Forever united here somehow

1 kommentar:

syster fia sa...

Igår skurades altanen och utemöblerna, vid sex-snåret inmundigades årets första grillmiddag utomhus! Tjohoo! Trevligt, trevligt.

Lilleman har fått en egen vattenkanna som är en kopia av mammas - samma färg och utförande fast mindre. Och tänk vad det har vattnats på Södra Lång...