tisdag 21 april 2009

Räknade inte med lektion

Jag hade inte skrivit in att vi skulle ha lektion idag i min kalender, så då tror min lilla hjärna att vi inte ska ha lektion. Men det var ju fel så fel. Får ett mess av Stina-med-kollen igår där hon frågar om jag vet vad vi ska göra på lektionen...ööhh...
Så nu sitter jag här yrvaken och opepp. Är inte alls sugen på frukost, men har ca 45 minuter att fördriva. Varför kliva upp så förbaskat tidigt om du inte har nåt att göra? Undrar du då. Anledningen är att jag lever persiennfritt, vilket innebär en mycket ljus lägenhet mycket tidigt på dagen.

Spexpremiären var mycket bra som alltid. Ett kanonspex var det, gå och se det vettja. Det är ju alltid så roligt att umgås med dessa kadaver. Dom hittar alltid på små hyss, och jag sitter där som ett låtsaskadaver och busar med :) Var även upp på scen i min roll som Smask-General och tackade för att dom kom på Smask och lite sånt.

Annars sitter jag mest här framför datorn och försöker styra ihop en Riks-Smaskresa och läsa igenom alla utvärderingar. Det kan vara rätt hårt ibland, eftersom jag är fenomenal på att ta åt mig kritik. Man önskar ju alltid att man vore felfri.

//The bright side of life

Inga kommentarer: