måndag 6 april 2009

Positiva tankar

Försöker tänka bara positiva tankar nu. Stina har inspirerat mig, så nu försöker jag vända varje negativ tanke till något positivt. Vi har inget sätt att ta oss hem på torsdag, men vi ska iaf få komma hem och träffa våra nära och kära :)
Det är blött och slaskigt ute, men om bara ett par månader r det sista veckan i Pite, och då kommer det nog vara helt underbart väder som vanligt.

Ni ser hur det går till? Försök själv, det gör dig gott.

Har jobbat lite mer på resan till RiksSmask idag, men det går sakta. Om man bara kunde bestämma när vi skulle åka så skulle livet bli lite lättare. Men jag har mailat de mail jag behöver för att säkerställa när vi kan åka, så det kommer nog lösa sig inom en snar framtid.

Min kära fästman är här ikväll, så vi ska ha en mysig hemmakväll med bara varandra. Ska bli skönt.

//Vi har bara varandra

2 kommentarer:

jlindbergh sa...

Då är det sant alltså: http://www.morenewmath.com/160/april/ :)

Liv sa...

Om jag inte minns helt fel så skrev jag om en hel negativ lista från din blogg till en positiv för ett tag sen. Det går bara man vill =) Fast det är kanske lättare att tänka positivt åt andra än åt sig själv.. Men kämpa på!
Aynd att jag missar dig i påsk! Kram!