fredag 24 april 2009

Avdramatistera

Nu är infon om Riksresan skickad. Skönt. Nu hoppas jag bara att folk svarar lite snabbt så jag vet var dom tycker. Känns skönt att ha det gjort iaf. En sak att bocka av på listan.
Annars hade jag lite möten igår och lyckades få fram min ståndpunkt, inse att vissa håller med mig, andra inte, och överlag känna att jag kanske inte är en så dum människa ändå.

Idag sticker Joel. Han blir borta i ungefär fyra veckor. Inte kul nånstans faktiskt, men men. Han måste ju jobba när han får chansen. Jag ska ändå börja träna igen nu. Beach 2009 här kommer jag! Då behöver jag ingen granne som får mig att vilja stanna i soffan och titta på film istället.

Överdraget till soffan blev bra. Inte supersnyggt, men bättre än tidigare, och mycket lättare att inreda.

//Forever united here somehow

1 kommentar:

mamma sa...

ok känns det lite bättre nu då. Hoppades på att få höra från dej men vi får ta det i kväll eller ngt då. Hör av dej när det passar. Kram