tisdag 21 april 2009

Jag blir så less

På människor som inte vet när det är dags att sluta, som inte vet när det är dags att prata med någon annan om vad det är man håller på med och på människor som helt enkelt kör över folk. Gång på gång.

Har varit på bio och sett en fantastisk film tillsammans med Joel. The Boat That Rocked. Lovely. Se det för rocks skull. Härligt soundtrack, underbara klänningar (ziz, du kommer älska dom!) och den bästa sensmoralen av dem alla. Rock n' Roll!

Men så komma hem till mailen och se att dessa människor som man kan bli så less på har skickat mail som man kan spy på. Jag vill så gärna skälla ut dom efter noter (do, re, mi) men jag vet inte om jag orkar längre... Eller vad säger jag? Orkar Lina tjafsa med Konsumentvägledare och allt dylikt så orkar jag tjafsa med nån ynka liten människa. Bara för att man är student som sitter på någon sorts position här inom skolans väggar kan man inte bete sig hur som helst. Och hör sen! Denna person kommer att få förklara sig. Det kan jag lova.

//Let's dance

2 kommentarer:

syster fia sa...

Hmm.. jag vet inte om du behöver läsa "Twilight"-serien i sommar, det verkar som du redan vässt hörntänderna. BRA! Du ska inte ta vad som helst och den som leverar skit ska kunna stå till svars för det.

Hoppas det går bra!

*kram*

mamma sa...

Ja stå på dej. Skaffa dej skinn på näsan. Kräv förklaringar och svara. kramis