måndag 27 april 2009

Miss i beräkningen

Tänkte tvätta, men jag har haft otrolig otur med bokandet av tvättider på sistone, och idag var inget undantag. Ingen tvättid kvar, så jag fick boka in mig imorgon istället. Inte optimalt, men jag behöver tvätta lite inför helgen.

Har skrivit lite på hållbar utvecklingsrapporten idag. Tänkte föröka få det klart, men det blir svårt att få ihop två sidor med diskussion. Trixigt... Annars är det Smask och lite mer Smask som rullar i mitt huvud. Väntar bara på ett litet svar med en tid, så kan jag skicka iväg den sista infon innan avfärd. Stina ska med! Weeehoo! Vi ska vara duktiga och plugga till och med. Men sol, glass och Smask ska vi ju också hinna med såklart.

Vårtecken på Ankars: Man har svårt att hitta grillplats när man ska grilla för att alla är upptagna.

Senare idag ska jag till världens bästa fästman. Han peppade upp mig idag efter en liten humördipp. Han är bra på sånt, så förståndig. Imorgon ska jag gå en sväng på stan i Lule för att försöka hitta tyg till en kjol jag vill sy. Håll tummarna för mig gott folk.

//Wish you were here

Inga kommentarer: