torsdag 12 mars 2009

Väldigt upplyftande

Mötet idag blev allt annat än upplyftande... Vi kommer fram till att vi har en massa biljetter som måste säljas, och alldeles för lite pengar att röra oss med...
Men det positiva är att alla verkade bry sig och var redo att kämpa in i det sista för att få Norrmalmia fullsatt inför världens bästa show. Det kommer att bli så bra!
Smask!
Finns ju till och med en bild på mig med mitt alldeles jätteröda hår där nu :)

Har varit och simmat med mannen min nu ikväll. Simmade en halvtimme och inser att min kondition är under all kritik. Ujuj. Och till gymmet borde man gå. Innan produktionsveckan, för då lär det inte bli mycket annat gjort. Men det där med tid va... Och en tenta skulle man skriva också.

Läser bloggar och inser att Anna har hjärnskakning och Lina är supersjuk i feber. Stackars...

Livet erbjuder inte många upplyftande saker för tillfället, därför är mitt inlägg inte heller speciellt upplyftande. Men en sak som är roligt är även lite hemligt, och därför säger jag bara att den som köper biljett och kommer och ser Smask kommer bli glatt överraskad :D

//Glider ner för backen på mina rossignol

2 kommentarer:

Paulina sa...

Jag vill se show! Vad sägs om en extra uppsättning på glysis eller nåt i sommar :)

Anonym sa...

Amen asså... Nu är det så här va... Dels fungerar inte länken du lagt upp och om jag googlar på Smask och Piteå hamnar jag på en sida som inte har en enda klickbar länk = inga Åsa-bilder i sikte! Suck, suck...