söndag 8 mars 2009

Det blev

Det blev fest ute i Framnäs till slut. Jag satt i godan ro och såg melodifestivalen hos Jonas när danspatrullen ringer och bönar och ber att jag ska komma på festen. På ca tre fyra minuter hade jag hunnit prata med tre personer, och sen var jag övertalad. Crille kom och hämtade mig snäll som han var, och sen var jag där ute i ödemarken :) Eller så var vi alldeles vid folkhögskolan, så inte helt ute i ödemarken...
Jag tycker om mina dansvänner. Dom är så glada, trevliga, roliga och snälla, så man smälter ju i deras närvaro. Jag har ju självklart blivit övertalad att börja gå på träningarna igen... Hade jag väntat mig att jag skulle kunna stå emot när jag väl hade gått med på att åka på fest? Skulle inte tro det va? Så nästa tisdag blir det till att stålsätta sig och bege sig mot Norrfjärden.
Har haft en riktigt riktigt trevlig kväll, och höll nästan inte på att få åka därifrån för Stralla. Men Crille skulle ändå köra in Jenny, Linnéa och Linus på Kalles, så jag tyckte att det kändes som en bra idé att jag följde med, så skulle han slippa köra fler gånger. Plus att jag ska upp och åka skidor imorgon. Vill ju vara pigg och fräsch så jag åker ifrån allt motstånd. :)

//Wapabababudabudabu

Inga kommentarer: