lördag 14 mars 2009

När du kommer in på hemsidan

Nu har jag ändrat länken i förra inlägget, så den fungerar som den ska. Här är en till.

När du kommer in på hemsidan så ska du föra musen över skattkartan och den utmarkerade vägen. Där finns alla länkar du kan tänkas behöva.

Hade ett tänkvärt inlägg på g igår, men jag var alldeles för trött efter konserten att jag inte orkade, och nu har jag inte riktigt tid. Ska iväg på Smaskrep nu.
Tänkte ta med miljödidaktik och läsa under tiden. Hoppas det går bättre att plugga under repen i år än det gjorde förra året, annars kan jag nog inte stanna så länge.

Ikväll är det fest! Peppad som bara den är jag. Ska försöka ha en kväll där jag inte tänker på Smask hela tiden. Finns ju inte en chans att det kommer gå, men försöka kan man ju alltid.

//Tonight

2 kommentarer:

Paulina sa...

Åh va fin du är i håret!!! *Love*!

Anonym sa...

Testa detta: http://www.cpbintegrated.com/theherofactory/ Lite kul, jag blev "The Spectacled Knight"...