tisdag 17 mars 2009

Herrarna drar ut i...

Kom precis på att när pojkarna drar på praktik så är det precis som när männen drar ut i krig, dom lämnar kvinnorna kvar helt ensamma... Eller, jag och Elin har ju kvar våra riktiga män, men ändå, ni förstår vad jag menar? Jag är inte så förstjust i att mina bästa vänner ska sticka härifrån i flera månader.

Jag sover fortfarande fruktansvärt dåligt. Somnar ganska bra på kvällen, det är på morgonen som jag vaknar supertidigt. Idag var det halv sex. Flyttade över till soffan för jag tänkte kolla på tv tills jag somnade om. Tyvärr hade alla mina kanaler försvunnit, så jag var tvungen att stänga av boxen och dra ut strömmen en lång stund innan jag fick tillbaka dom. Under den tiden hann jag somna om helt av mig själv.

Nu är det tid för frukost och sen plugg, Smask, städning.

//So take what you find

6 kommentarer:

Lania sa...

Kul att vi skrivit om typ exakt samma sak, fast på lite olika sätt. Vaknar också helt löjligt tidigt varje morgon, kanske är något i Ankars-vattnet...?

Åsa sa...

Ja, det var ett underligt sammanträffande :) Måste va nåt med vattnet... Eller för mig är jag mest inne på att det är Smask som spökar är jag rädd...

Anonym sa...

HAHAHAHAH riktiga män HAHAHAHAHA

Lania sa...

Tack :) En virtuell kram i natten är definitivt likvärdig en riktig kram när man behöver en.

Åsa sa...

Okej, Elin. Jag har min riktiga man kvar och du har din pojke :)

Anonym sa...

Jag skrattade faktiskt åt att de andra INTE är riktiga män. Extremt roligt!