torsdag 19 mars 2009

Smaskperiod = slaskperiod

Solen skiner och man får ha solbrillor på sig när man går ut. Mycket trevligt, det enda negativa är ju att snön smälter. Det innebär en massa tråkigt slask som man blir blöt om fötterna av, och på kvällen när det fryser till då halkar man en massa.

Var och hälsade på min fästman igår. Åkte till Lule för en fika, är inte det extremt så säg? Anledningen var att vi inte hinner ses alls den här veckan eftersom vi är upptagna på kvällarna båda två. Halva veckan mitt fel och andra halvan far den fuskisen till Gränsen. Och när då Joel ändå skulle till Lule, så tog jag chansen att få fara och pussas lite.
På kvällen var vi och såg Real Group på Acusticum. Man blir ju så sugen på att bli lika bra som dom, men så inser man hur långt man har till det, och där falnar glöden. Men grymt duktiga är dom iaf. Dom öppnade till och med med min favoritlåt och avslutade med några Britneylåtar, kan det bli bättre?
Efter konserten halkade vi hem (you see?) och så kom hela gänget över och spelade Party Alias.

Nu idag bjuder Joel på frukost (jag bjöd igår) sen ska några av gossarna slipa mitt soffbord medans jag förbereder lektion på Strömbacka.

//Vilket härligt sätt att leva

4 kommentarer:

Anonym sa...

behöver ditt soffbord slipas om

Åsa sa...

Jo, Elin spillde ut inte mindre än tre glas med rödvin under en kväll. Och det var inte ens en dunderfest, utan ganska lugn annars.

Anonym sa...

Jag vill också gå på konsert ju... Hmpf. Det närmaste jag kan komma är ett eventuellt besök på Nordanstings manskörs "vårcaprice" med Sarek som gästartister...

Men, nästa fredag ska jag iallafall iväg på champagneprovning med påföljande trerätters middag (och någon sorts underhållning) tillsammans med 69 andra tjejer. Sixtens mamma har bjudit in mig på något sorts välgörenhetsbaluns. Det kan bli trevligt värre!

Anonym sa...

jag tycker det är lite romantiskt att åka så långt för en fika(som mest innebar pussar antar jag:) Jag förstår dig till fullo!