måndag 23 mars 2009

Avklarat

Nu är tentan fixad. Tror att jag lyckades snitsa till mig tillräckligt många poäng. Var lite saker som jag inte alls har läst om, men tror jag lyckades gissa rätt :)
Sen har vi kört podier till Norrmalmia, haft manusgenomläsning och varit en sväng på stan.
Nu är det chilltime. Har en timme på mig att bara ta det lugnt innan jag ska upp på skolan och spela in lite till radioinslagen.
Jonas är snäll och bjuder mig på middag ikväll, och sen bär det va till Norrmalmia för en natt med rigg. Planen är att vi ska sova där nere också. Det kommer bli så sen rigg inatt att det kan vara skönt att vara på plats.

Nej Liv, det där med earth hour är något vi tyvärr måste skippa. Vi får ha en sån en annan dag.

Syster: Här vräker det också ner snö för tillfället. Har varit lugnt hela dagen, bara några snöflingor, men nu kom det ett lass.

//Vill du va lika ball som jag

5 kommentarer:

Paulina sa...

Vad duktig du är! Jag fattar inte att du orkar allt du gör, jag tyckte jag hade en tuff dag eftersom jag både skulle på bibblan OCH besikta bilen :) Kram!! jo, och du, den där britney-showen, kommer inte den ut på nätet? :/ *Vill se juh*

Anonym sa...

Grattis till att tentan gick bra (troligtvis). Räcker dygnets 24 timmar nu eller? Det skulle de inte göra för mej om jag vore i dina skor. Kramis och lycka till

Anonym sa...

Kul att tentan gick bra. Här hemma har det slutat snöa nu och det ser ut att kunna bli en sådan där krispigt vit och solig dag. Tänk den som finge vara dagisbarn för en dag... ;-)

Nilas hade kalas för kompisarna på dagis igår och han berättade så stolt att barnen sjungit för honom! "Barna sjunge Nias - må leva!" Nästan tår i ögat på mamman...

Hans Georg Lundahl sa...

musiklärare?

musicalia är kanske en blogg för dig!

jlindbergh sa...

Apropå Earth Hour. Jag vet ju att det inte går att hedra Earth Hour just under Smask, men jag såg att Rebecka Törnqvist löst det lite snyggt med sin konsert nu på lördag!
http://www.sn.se/parser.php?sect1=102&id=273675