tisdag 10 mars 2009

Roligare när man är fler

Efter en sjukt stressig morgon och en halvdan sånglektion, åkte jag och några av pojkarna (Nils, Jonas och Pär) till storstan Lule för att shoppa. Eller, dom skulle främst på biltema och jag ville att dom skulle hjälpa mig hitta nåt att handla för presentkortet.
Efter en mastodontlunch bar det av mot H&M. Pojkarna tog sitt uppdrag mycket allvarligt och jag kom därifrån med hela tre plagg. En vit tunika, ett turkost linne och ett parr skinnbrallor (!). Är fortfarande ytterst tveksam till brallorna. Är inte säker på om jag är modig nog att använda dom, men jag har skakat hand på att jag ska ha dom på lördagens fest, så jag är väl så illa tvungen.
Hann även med att köpa en tröja och ett par skor på andra affärer innan det var dags för grabbarna att ge sig av mot Biltema och mig att fara upp på Porsön för att träffa mannen min.

Åt middag på Brodys tillsammans med Johan, Johan, Joakim och Martin. Satt och pratade i flera timmar. Mycket mysigt. Och givande Smaskmässigt. Är grymt peppad på att jobba stenhårt med Smask nu, och har en hel del att ta upp på mötet. Se upp, här kommer Generalen!

Nu ska vi sova. Imorgon är det praktik som gäller.

//John Blund

Inga kommentarer: