lördag 7 mars 2009

Blev inget

Det blev ingen uppvärmning - de hade inte brytt sig om att fixa någonstans där jag kunde vara och hålla i den.
Det blev inga täckbyxor handlade - de enda jag hittade var i samma prisklass som de jag hittat på nätet, fast inte alls lika snygga. Kollat frakten på de på nätet och den är gratis, har mailat ang returer.
Det blev inget handlande på presentkort - hittade inget alls som jag ville ha.

Det blev dock en personligtrekordtid för Johan på Bothnialoppet - 2.58.
Det blev en fika med fästmannen - en tråkig vaniljbulle på kulturens hus. Men jag tycker om att titta på fästmannen, så jag var ganska nöjd ändå.
Det blev upphämtning från busstationen - en hel välkomstkommitté bestående av Pär, Jonas, Nils, Lania och Tove kom och hämtade upp mig för att sedan rulla ner och köpa godis.
Det blir melodifestivaltittande - hemma hos Jonas som vanligt eftersom han har störst tv. Tänkte gå dit nu och kolla ifall han och Filip har skrivit nåt soundcheckschema.

//What if?

Inga kommentarer: