torsdag 12 mars 2009

Ljus i mörkret

Allt känns lite bättre idag. Jag fick ju trots allt iväg mailet med all info till Smaskarna. Det tog tid, men nu är det gjort.
Jag längtar till produktionsveckan. Då finns det inget mer att göra förutom att jobba på showen, allt runt omkring måste vara fixat då. Jag längtar... Och sen när showen startar, ack så underbart!

Håller på att förbereda lektionerna jag ska ha på Strömbacka. Det går lite sådär... Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp lektionen. Det är svårt att vara lärare.

Ikväll är det simning i Lule som gäller. Tänkte simma riktigt långt. Har ju inte tränat på en halv evighet, så jag känner för att bränna ordentligt.

//Simma lugnt

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har spelat trumma idag. Mycket och länge. Och sjungit. Och övat på att spela tyst, lite mer och sedan MYCKET!!! Gissa vad som var populärast??