torsdag 19 mars 2009

Humördipp

Mmm, konstigt såhär bara några dagar innan mitt älskade projekt har sin kulmen. En veckas skoj ska det bli, och mitt humör vill ändå inte krypa upp över kullen, utan håller sig bestämt här nere.
Jag kan se några anledningar:
- Johan är borta och åker skidor utan mig.
- Johan kan bli tvungen att sova i bilen i Björkliden eftersom vägen mellan Björkliden och gränsen är avstängd.
- Det har varit molnigt idag. Inte en enda anledning till solbrillor har det funnits.
- Jag har inte åkt skidor på jättelänge.
- Jag har inte träffat min familj på jättelänge.
- Det var en evighet sen jag ens pratade med Nilas.
- Jag är snart ett helt år äldre.

Det finns fler också, men dom passar sig inte här.

//Imorgon e en annan dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Men lilla.. Jag ska skriva om din lista:
- Johan kommer hem snart igen.
- Johan kan bli tvungen att sova i bilen i Björkliden, och tänk vilket äventyr!
- Det har varit molnigt idag. Då blir det ännu roligare att ta på sig solbrillor nästa gång solen lyser.
- Jag har inte åkt skidor på jättelänge, men jag har gjort en massa annat skoj!
- Jag har inte träffat min familj på jättelänge, men jag vet att dom längtar efter mig och tänker på mig.
- Det var en evighet sen jag ens pratade med Nilas. Vad mycket roligt vi ska ha att prata om nästa gång!
- Jag är snart en hel dag äldre. Sen ska jag fira födelsedagen med årets show som JAG har styrt upp till den bästa!

Hang in there, min allra bästa!