fredag 20 juni 2008

I väntan på vännerna

Det blev inget Zan igår. Dom stängde tidigare pga midsommar, så då hann vi inte. Det får bli en annan dag istället. Istället var vi hemma, spelade lite tv-spel och så hjälpte Johan mig att slinga håret. Så nu har jag min sommar-gyllene nyans igen :) Är ganska nöjd med resultatet. Jag vet ju även att det blir ännu bättre när solen har fått lysa lite på håret.

Idag verkar det dock inte som att den kommer kika fram så jättemycket. Ganska jämntjockt med moln på himlen. Men det är vita moln, så jag tror inte att det blir regn. Det är ganska varmt ute också faktiskt, så det blir trevligt att sitta och äta lunch på innergården. Vännerna ska komma strax, så vi har satt ihop lite bord där ute, och Johan har torkat av dom. Vi bor ju faktiskt mitt i stan, så dom var inte helt rena.
Tydligen ska det vara lite midsommarfirande ute på udden, så vi har lite lösa planer på att gå ut dit och kanske dansa en sväng runt stången.
Önskar jag hade kunnat ha klänning idag, men Johan sa att jag förmodligen kommer att frysa... Men jag tror jag kommer trotsa hans förutsägelse och byta om. Jag kan ju alltid byta om igen om det visar sig bli för kallt...

Varma midsommarhälsningar till mina flickor Elin och Marre. Saknar er brudar! Och massa varma hälsningar till alla lyckostar som är ute i stugan idag. Vill också!

//I denna ljuva sommartid

Inga kommentarer: