torsdag 19 juni 2008

He made my day

Så var det slut på Sveriges Em-fest... Jag var less på att se hur Ryssland styrde matchen efter 70 minuter, så jag slösurfade istället.
Vi hade faktiskt nät hela dagen, och jag fick det jag ville gjort. Jag kollade upp mediaspelaren som jag hittade när jag var i Pite, och den visade sig inte vara tillräckligt bra, så jag letade efter andra alternativ. Det enda jag hittar är för dyrt... Kanske måste nöja mig med en bärbar dvd till lsut ändå. Skulle ju vilja ha nåt till hemresan nästa helg...
Kollade även upp födelsedagspresent till mor (ute i tid för en gång skull) och jag hittade en perfekt present :)

Idag har Johan jobbat på kontoret och jag har varit hemmafru. Åt lunch med Totte på stan (han är ju här och jobbar från och med nu. Efter det handlade jag lite prylar för att kunna baka tunnbröd till idag. Had etänkt göra hårt bröd, men receptet jag hittade var till mjukt. Men det funkar det också. Det var enkelt att göra iaf. Bara att steka i stekpanna, som pannkakor ungefär. Blev nästan ekologiskt bröd. Bakpulvret var inte ekologiskt, men resten. Finns det ekologiskt bakpulver? Jag har då inte sett nåt...
Under tiden jag bakade så lyssnade jag på Britney, men när den skivan tog slut så kom en låt som jag inte hade lagt i playlisten...och den sken upp min dag!
Min älskling hade letat sig in i sin dator från jobbet och lagt till Girlfriend med Darkness.... Han är underbarast i hela världen!

Väntar på att han ska ta sig hem nu. Sen ska vi äta pizza på Zan. Jag ska bjuda eftersom han inte fick nån tvåårspresent. Det är ju trots allt våran 25-månadersdag idag :)

//Boyfriend I love you, I love you, I love you, so much

Inga kommentarer: