söndag 28 december 2008

Lek

Igår hemma hos Freddans föräldrar lekte jag och Nilas en lek som jag kallar väcka-Åsa-med-en-puss-när-hon-låtsas-sova. En mycket trevlig lek. "Åsa sova mera" var standardkommentaren från Nilleprille så fort han hade väckt mig. Tror jag ska fråga Johan om han också vill leka den leken med mig :)

Idag var vi till Kristin och Tomas nya hus och åkte pulka/snowracer/madrass med gossarna. Full rulle i backen var det. Härligt härligt att vara ute i snön. Mina nya underställströjor fungerar utmärkt. Lite synd att den nya lager 1-tröjan är så dunderskön, nu vill jag ju ha fler :)

Imorgon kommer min prins!

//See you when you get here

2 kommentarer:

jlindbergh sa...

Jag skulle nog kunna tänka mej leka lite lekar med dig...

Ses imorrn!

Anonym sa...

KOM HEM NÅN GÅNG DÅ!!!