lördag 6 december 2008

Sprängfyllt huvud

Igår lyssnade vi på riktig hårdrock på kulturenshus. Ninja Magic spelade, och då var vi där och stöttade pojkarna. Jag har ju aldrig sett dom förr, och blev klart imponerad av scenshowen. Pyroteknik och grejjer vettni. Och med Danne på klaviatur kan det ju aldrig gå fel...
Men jag var lagom trött då vi väl kom hem vid ett snåret. Hade ju klivit upp superdupertidigt för att gå på företagarfrukost för Smasks räkning, så jag hade inte sovit många timmar natten innan. Fick inte många timmar sovet inatt heller. Tio i åtta var jag tvungen att ta bussen tillbaka till Pite för att gå på dansrep.
Vi har dansat Britney mellan 10.20 och 15.45 idag. Paus i en halvtimme för lunch, men annars "bara dansa". Det känns som att det snart börjar sippra ut massa danssteg ur min hjärna snart. Har precis dansat igenom alla låtar med dans igen. Två danser jag känner mig riktigt osäker på, och en jag behöver lite detaljuppdatering på, men de andra fyra sitter ganska bra faktiskt. Men det kommer bli jobbigt att dansa och sjunga kan jag lova. Pust pust.

Nu ska jag gå iväg och jobba på Kåren. Jag vill verkligen inte. Skulle hellre ligga och titta på tv, och gå och lägga mig tidigt, men ingen rast ingen ro. Ska ju inte vara på skolan förrän elva imorgon, så jag har ju all tid i världen att sova då...eller? Kanske borde kliva upp och dansa på egen hand istället, jo, så kommer det nog bli.
Har tittat på Britneydokumentären idag också. Jag gillar henne mer och mer måste jag säga...

//Stronger

1 kommentar:

Anonym sa...

Nehe du, vi får inte medieplattformen att fungerera varken här hemma eller hos mor. Dumt. Förklaring? Tips? Hjälp?

Ifall vi får till det, när är konserten?