lördag 13 december 2008

Fördomar

Sitter just nu och tittar på när Johan, Johan, Erik och Martin spelar World tour... Har märkt att jag får väldigt ont i vänster axel när jag spelar plastgitarr :( Så jag vilar lite. Ska väl spela trummor så fort jag får.

Fick vara med om lite fördomar idag. Fastnade med bussen i Pite. Det snöade ju trots allt en jättemassa (hur stora snöflingor var det egentligen Johan?) Och då kommer herren som försöker lösa detta och ropar ut i bussen "kan alla killar komma och hjälpa mig knuffa på bussen". Vaddå alla killar? Jag kan knuffa minst lika bra som några av spinkpojkarna som gick ut. Så jag gick också ut minsann. Sen när vi väl kommit loss och är på väg så säger busschaufförinnan glatt i högtalarna: "Tack alla killar för hjälpen" Hmpff...

Väl i Lule så kom vi ju för sent till teatern pga missödet med bussen, så vi fick bara se andra akten, men det var riktigt bra. Mycket bättre än Romeo och Julia vi såg för några veckor sedan. Det här var Ronja förresten. Sen har vi hunnit äta lite sen lunch och tittat på Britneydvdn. Japp, den kommer med hem till jul. Dock behövs ljudet mixas om, med det skulle grabbarna fixa sa dom.

Nu har jag spelat lite... Fick ännu mer ont axeln, men det är ju så roligt.

Vi har även varit på restaurang och ätit middag med grabbarna som är här nu. Det har med andra ord varit en riktigt bra dag. Och ja just, julsittningen igår var riktigt lyckad. Kul att var på en sån tillställning i Pite. Mer av den varan skulle inte skada.

//Fotbollar

Inga kommentarer: