torsdag 4 december 2008

Tö = Blö

Och vem kom på att plugrader vore en bra idé nu? Dumma, dumma den.
Halt och blött är vad det är.

Gårdagens rep var långt men givande. Det känns som att det börjar sitta nu. Det är bara en jäkla massa texter som ska pluggas in. Jag vet ju att jag är ganska duktig på att lära mig texter, men samtidigt så vet jag att när jag väl står där så är det lätt att känna sig osäker.
Har gymmat idag. Trots att vi inte kom hem från repet förrän tjugo över ett så orkade jag mig upp. Och efter en stund så piggnade jag på mig ganska bra också. Men Chamonix kryper närmare och närmare, så imorgon är det gymmet igen.

Har lyckats plugga idag också. Läste lite auo, så jag har en del av en uppgift klart, och så kan raringen lämna tillbaka boken som han lånat också. Så nu ska jag skriva en dagordning till Smaskmötet, läsa lite loggböcker och bestämma låtar till sånglektionen.

//Confidence is a must

1 kommentar:

Anonym sa...

Här är det kallt!! Weeee...
Nilas var ute med mig, sedan pappa och till sist mormor igår kväll. Det blev skottat, lekt och så tillverkades både en snögubbe och en snölykta (kom en del tösnö igår, men inatt har det frusit på). Behöver jag nämna att jag inte var efterlängtad när jag ropade att det var dags för mat?

Några sångförslag?