söndag 14 december 2008

Efterdansblues

Åhhh, va jobbigt det är att upptäcka att man har en månad mindre på sig att göra klart en uppgift än man trodde från början... Inte kul. Var tvungen att sitta med det när jag kom hem från Lule idag. Det jobbigaste är att jag saknar en av de böcker jag behöver för att göra klart uppgiften. Får se om jag kan fixa en imorgon, annars får jag mörka det hela på tisdag, och hoppas på det bästa.

Just nu sitter jag här med min efterdansblues. Det händer nästan efter varje dans. Man kommer hem och känner sig som världens sämsta dansare. Crap. Varför utsätter man sig för detta gång på gång?

Annars finns det inte mycket att göra ikväll. Nada på tv. Och jag har ingen större lust att plugga ännu mer idag. Lite ledigt måste en männsika få ha. Så...kladdkaka kanske? Och Johan kanske har nån bra film på datorn? Om man bara tänker efter lite, så ordnar nog kvällen upp sig trots allt.

Och Smask? Undrar ni. Jo bidragsproblemet verkar nog kanske möjligtvis ordna upp sig. Om jag har tur.

//Thinkin' this is the life

1 kommentar:

Anonym sa...

Hemma hos oss behövdes det också kladdkaka igår. Fast det var för att undvika totalkollision mellan pojkarna. Igår var det toppar och dalar mest hela tiden - det är nog lite jobbigt för dem när de inte setts på ett tag.

På onsdag vankas julgodis - några speciella önskemål fröken?

*kram*