tisdag 9 december 2008

Dagen efter

Jag älskar att stå på scen. Så enkelt är det. Det är en härlig känsla att stå där.
Synd att inte la familia kunde se det hela, men de kunde ju lyssna iaf. Och en dvd ska jag få. Det har Anthon lovat, och han är ju etta, så han kanske håller det han lovar också.

Idag blev jag erbjuden att följa med till Kåbdalis, och åka skidor är ju det roligaste jag vet, så då kan man ju tro att det skulle vara självklart att jag skulle tacka ja, men när man har fått för lite sömn varje natt sedan i torsdags, dansat och sjungit hela helgen, och haft den jobbigaste spelningen ever, då känns det inte riktigt lika lockande. Plus att december inte är den månad man har som mest pengar över och så befarade jag att det skulle vara kallt. Här är det -14 just nu, och jag tvivlar på att det är varmare i Kåbban. Jag vet inte om jag ångrar mig än. Det märks när jag träffar Elin ikväll. Säger hon att det var helt underbart...ja då...

Nu ska jag äntligen ta mig tid att byta gardiner och sätta upp adventsstjärnorna. Sen ska vi ner på stan en sväng, och ikväll är det dags för bandfest :)

//It's a brand new day

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Idag blev jag erbjuden att följa med till Kåbdalis, och åka skidor är ju det roligaste jag vet, så då kan man ju tro att det skulle vara självklart att jag skulle tacka ja, men när man har fått för lite sömn varje natt sedan i torsdags, dansat och sjungit hela helgen, och haft den jobbigaste spelningen ever, då känns det inte riktigt lika lockande."
Skaplig mening helt utan punkt och stor bokstav... Hihi! Man skulle kunna tro vi är släkt...

Vad kul att det gick bra gumman! Vi hade så gärna velat få se/höra/vara där. Men, för min del blev det ingetdera. Jag var inte hemma och visste därför inte att mamma och pappa fick fart på ljudet. Så jag fick stå för sångandet själv jag (iofs ganska kul det med), tillsammans med en gitarrist. Jag trodde vi bara skulle öva min låt, men det blev en hel del sånger innan jag kom hem. Kul!!

*kram kram kram*

Anonym sa...

Jaha hur känns det så här dagen efter. Skön nöjd kännsla eller tomhet. (Kan ju vara så efter den intensiva perioden också). Jag förstår att det känns mer fler tillfällen.
Kramis