lördag 20 december 2008

Snart åker vi

Jullov...eller, inte riktigt. Har ju fortfarande plugg att göra, men det hinns med sen.

Igår efter stadstrippen städade jag hela lägenheten. Inte så noga som jag ahde planerat, för det fanns det inte tid med. Men städat är det. Skönt att komma hem till sen i januari. Sen åt jag en kanonmiddag hos Jonas. Älgkött, kroketter och kantarellsås. Sååå gott! Efter middagen såg vi Batman Begins. Allt som allt en väldigt härlig kväll. Jag tycker om att vara i Pite. Men nu är det dags att ta ett Pite-break så man uppskattar det ännu mer sen när man kommer tillbaka.
Idag har det varit packning på schemat. Har nog med mig alldeles för mycket är jag rädd... Kanske borde gå igenom väskan en gång bara för att se vad jag kan ta bort. Ska ju trots allt inte vara hemma jättelänge.

Nu är det gjort. Det jag tog ut var två tröjor, två tunikor, ett linne och ett par byxor... Gjorde inte mycket skillnad. Särskilt eftersom jag stoppade i en handduk...

Nu har jag äntligen en tid att rätta mig efter. Bussen går 16.05. Vad göra fram till dess? Plugga? Hmm. Kanske kan hitta nåt annat att göra :) Pyssla! Och eftersom vi inte far förrän då, så kankse jag hinner konvertera lite housewifeavsnitt till ipoden.

Och Jonas det raringen som ställer upp och kör mig till busstationen! Tack tack tack!

//Try it

Inga kommentarer: