torsdag 18 december 2008

Blåsiga stan

Chicago my ass. I Lule, där blåser det på riktigt.
Har lyckats med bedriften att skriva klart min spelskola idag. Yey! ska skriva ut och lägga i Sams fack imorgon. Nu har jag bara två uppgifter kvar innan jag kan ta lov på riktigt. Ska jobba på den ena nu, och den andra hoppas jag på att få hjälp med av kära mor.
Har även varit på stan idag. Letat paljettbolero. Finns ingen någonstans! Har ju kommit på att det vore perfekt till min julafton/nyårsklänning. Men vad göra när man inte hittar den någonstans? Var till och med på tygaffären och kollade ifall jag skulle sy en, men det paljettyg som finns där är lite fel. Inte så jag vill ha det. Så den som har sett en paljettbolero någonstans bör säga till mig. Spelar ingen roll vilken färg den är. Klänningen är svart, så allt passar. En rosa vore inte helt fel dock :)
Har även inhandlat de sista julklapparna. Ska bara beställa två från nätet, sen är det klartt. Glömde visst berätta för syster att jag hade beställt hem julklappar till henne...ooops...

//Back to school

Inga kommentarer: