fredag 19 december 2008

Ännu en uppgift klar

Japp, men det var ju en ganska lätt som jag hade glömt bort att jag var tvungen att göra, så jag har fortfarande två kvar. Men det känns skönt iaf. Har även tvätt i maskinerna. Jag vet att jag tvättade i onsdags också, men idag är det sånt där som man inte tvättar så ofta. Typ mattor. Känns bra. Måste faktiskt gå ner och slänga in dom i turktumlaren nu... Återkommer strax.

I'm back.

Måste ju hinna torka mattorna lite innan vi ska fara ner till stan. Elin, Jonas och jag ska ner och säga hejdå till Chrisma (nog för att jag gjorde det på skolan i morse, men men), Jonas ska köpa tröja och så blir det någon slags lunch/fika.
Tänkte försöka hinna med lite upprensning här hemma innan vi far. Då kan jag plugga när vi kommer hem igen.

Fick stipendiet idag! Wiiii! Eller, jag fick bekräftelsen på att jag får stipendiet. Känns skönt. Kanske ska ta och fira med nåt när jag är på stan...hmm, får man det så här före jul? Och när man redan har spenderat ganska stor del av pengarna på Chamonixresan?

Jag har ingen stämma på O Helga natt sådär i huvudet just nu. Ska kika runt om jag kan hitta nåt. Yey! Inget Brunnsparken! Eller iaf ingen som inte riktigt hänger med i tempot på "Tänd ljus". Du har ju lite bättre taktkänsla, sjunger mindre falskt och allmänt mycket vackrare än hon gör. Fast nu är jag ju avundsjuk på att du får sjunga och inte jag :(

//Låt fyra brinna

Inga kommentarer: