måndag 31 januari 2011

Vad hände egentligen?

Ja, det är ungefär vad jag undrade efter jag haft ett samtal med en rektor här i stan.
På något sätt har jag i alla fall landat ett vikariat som musiklärare. Två dagar i veckan fram till påsk och efter det är det tre dagar i veckan resten av terminen. Start imorgon.

Hjälp.

Känner mig helt bortkommen. Vet inte alls vad elever i nian vill göra, vad de har gjort tidigare, vad som finns att tillgå. Jag har en svag plan och hoppas på att den kommer hålla. Rektorn rabblade snabbt igenom vilka lektioner jag skulle ha imorgon, men jag hann inte riktigt med. Vi får helt enkelt se vad som händer imorgon. Niorna lär nog tycka att jag är världens tönt vad jag än gör, så det är väl inte mycket att göra åt ändå.

Nu måste jag sova. Upp tiiiiidigt imorgon.

//Workin' 9 to 5

1 kommentar:

Lania sa...

Yey! Hard working woman! Det kommer att gå så sjukt bra, eftersom du är så sjukt bra. Puss!