söndag 9 januari 2011

Pretty in pink

Hjälp, det där med att jag tycker om rosa börjar gå lite överstyr. Det började smått med ett par rosa SkullCandy-hörlurar och ett rosa fodral till ipoden. Nu sitter jag här i soffan i min rosa mys-overall, skriver på min rosa dator och har precis hoppat ur mitt nya knallrosa underställ som jag fick med mig från jobbet idag. Ojoj...
Men jag kommer vara hur snygg som helst (under lager två och tre) i backen i Kittel. Sexton dagar kvar! Understället är grymt skönt. Jag kan rekommendera det här eller Craft Pro Warm om ni vill ha ett varmt och superskönt underställ.


Jag köpte även nya skidsockar fast jag inte behöver fler sådana egentligen, men de är ju så fina!


Understället kommer från Kari Traa och sockarna från McKinley.

//Pretty in pink

Inga kommentarer: