onsdag 12 januari 2011

Håller tummarna

Det kändes ändå som att tentan idag gick ganska bra. Om jag inte klarar den kommer jag bli rätt uppgiven, för då har jag ingen aning om hur jag ska kunna plugga för att klara den. Så vi håller tummarna.

Imorgon har jag min sista skoldag. Ska presentera min B-uppsats lite kort. Tyvärr insåg jag att presentationen blev alldeles för kort när jag övade inför Johan, så jag har lagt till lite och hoppas att det ska räcka. Kommer folk med frågor så är det lugnt, men man vill ju inte riskera att läraren klagar på att man säger för lite.

Har växlat mellan att fixa presentationen och pyssla. Det är ju hur kul som helst att pyssla. Jag är fast.



En sak jag avskyr: att behöva tacka nej till arbetspass, men har man tentor och redovisningar så är man så illa tvungen.

//Psycho Circus

Inga kommentarer: