tisdag 11 januari 2011

Pyssel

Tentan igår gick sådär. Det är helt enkelt svårt att plugga till två tentor samtidigt och vi har lagt mest krut på lingvistiken på onsdag. Men om jag måste göra om litteraturtentan så vet jag i alla fall vad jag ska plugga på. det är ju positivt. Vi har ju inte fått sett nån gammal tenta eller så och då är det svårt att veta hur frågorna kommer vara formulerade.

Idag är sista dagen vi har för att plugga lingvistik. Ska möta upp Janne för genomgång av de saker som vi är osäkra på.

Ett tips: om du har plugg att göra, köp inte hem pysselsaker. Kvällen igår spenderades med mitt nya pyssel som än så länge är hemligt. Detta trots att jag lovat Janne att läsa ett kapitel i lingvistikboken. Ska sätta tänderna i det nu istället.

Fyndade två nya kjolar igår. Har en av dem på mig idag:


2 kommentarer:

Annika sa...

Men du den kjolen har ju jag med, den är fin fin :)

Åsa sa...

DU är fin fin :)