lördag 8 januari 2011

Tungt

Idag har inte varit en höjdardag. Till en början kändes det nästan som om allt jag lärde mig igår hade flugit ut genom öronen under natten. Det var tungt att traggla igenom allt och jag vet inte om jag egentligen är redo för två tentor nästa vecka.

Dessutom har jag försökt ordna med transportmedel till Kittel och mailat med en lärare angående en uppgift som jag anser borde vara godkänd och fått henne att erkänna att så faktiskt skulle kunna vara fallet.

Efter vårt pluggpass (bara sex timmar idag) så gick jag på stan och inhandlade saker som min mor och far gett mig i julklapp (vissa saker är för tunga att släpas genom halva Sverige) och handlade även mat till kvällens tvårätters. Svängde ihop förrätten som vi gjorde på personalfesten och till varmrätt blev det köttgryta.

Nu på kvällen har vi sett Salt. Riktigt bra action och jag tror nog att tvåan (som jag antar ska göras med tanke på slutet) blir minst lika bra.

Allt som allt känns det som att jag inte fått nåt gjort alls idag trots att jag fyllt tiden med vettiga saker. Helgen bjuder på jobb på dagarna och plugg på kvällarna. Kul liv.

Vår nya fina plättlagg som jag fått av mor och far.
Ni förstår kanske varför de tyckte att det var lika bra att jag köpte den själv här uppe.

Imorgon ska jag visa byxorna jag köpte idag fast fick av mor.


//The night

Inga kommentarer: