onsdag 17 februari 2010

Tvåtakt

Idag har det körts skoter. Jag har ju inte kört sen jag kraschade här ifjol, så jag havr nervös. Hela tiden... Det där med att köra in i ett träd är inget jag rekommendera...
Lyckades köra fast två gånger. Det är så fruktansvärt mycket snö ute i skogen att det var rätt tungt att styra. Skoterspåret hade inte körts på ett tag heller så det var rätt löst. Men jag och Pär lyckades rädda upp första situationen (läs lyfta och dra) och när jag körde fast andra gången fick Jonas ta över och fixa. Allt som allt körde jag inte in i några träd. Dock tycker Jonas att jag kör saktare än hans morfar. Kanske inte det bästa betyget. Pulsen rusar vid minsta kurva och jag är som sagt nervös hela tiden när jag kör. Det känns ju helt klart mindre roligt. Jag är en liten fegis helt enkelt.
Nu luktar precis allt skoter. Ska snart dra av mig kläderna och hoppa in i duschen. Ska blir skönt att känna annan doft. Nog för att det förknippas med lite roligheter (det är ju trots allt rätt kul att köra skoter) men när man inte kör vill man inte känna den doften längre.


Jag har fortfarande inte nån bild på mig, men snodde en bild på Björn. Så här vågar jag definitivt inte köra.

//I got life

Inga kommentarer: