onsdag 10 februari 2010

Lyckad kupp

Igår när jag satt på jobbet fick jag ett mess från Lania där hon frågade hur vi ska lyckas övertala Pär att följa med till Kittel. Jag kläckte den briljanta idén med ett överraskningsfika hemm hos Pär för att visa att vi verkligen vill ha med honom. Så efter flera timmars filmande till Smask-filmen (Aldrig att jag ska jobba med film. Flera timmars filmande för 30 sekunders färdig film...suck.) skyndade jag mig hem till Jonas för en underbart god middag. Jag rekommenderar er att skaffa vänner som jagar alternativt har föräldrar som jagar. Då kan man bli bjuden på mycket gott älgkött lite då och då. Efter middagen samlades vi alla hos Lania för att gå i samlad tropp till Pär. Han var nog lite i chocktillstånd, men vi lyckades med vår kupp! Han följer med och genast känns det som att Kittel blir lite bättre.
Det är ju så nära nu Kittel. Måste komma ihåg att fixa tvättid för att tvätta innan vi far, måste komma ihåg att ta med brädan och Johans gamla skidor till Pite på lördag. Ja, det drar ihop sig. Snart får vi träffa underbaraste Joel igen! Härligt.


I söndags när jag gick från skolan var det underbart väder.


Nu ska jag iväg på lektioner. Will speak English the rest of the day.

//Swing it magistern

Inga kommentarer: