söndag 21 februari 2010

Snart slut

Nu är Kittelveckan snart slut. Idag far vi hemöver bara alla vaknat, packat städat och ätit något. Det har varit en bra vecka trots att det varit så kallt. Det är tur vi har varandra. Vi har skrattat så vi tårarna sprutat, kollat på OS, åkt skoter, åkt skidor och bräda, lekt i snön, bastat (inte jag, men de andra) och mycket mycket mer. Det jag kommer komma ihåg mest är nog skratten.
Jag ska be Lania om att få bilder av henne sen, men i väntans tider får ni kika in i mästerfotografens blogg där ni kan avnjuta några gobitar.

Vet ni, mitt inlägg om Joar var mitt 500:e blogginlägg...

//Gör det igen

2 kommentarer:

mamma sa...

Ett litet fel i hörapparaten hos mormor. Fem min över fem föddes Joar. Förlåt

Åsa sa...

Jo, jag såg det i Fredriks mms. Har rättat till det nu :)