fredag 12 februari 2010

Paket!

Jag vet att jag kan vara lite väl kär i materiella saker, i alla fall enligt min kära sambo. Men jag kan inte hjälpa att jag älskar presenter. Det är en underbar känsla att mötas av ett oväntat/väntat paket som man inte alls vet vad det innehåller. Att något tänker på lilla mig ibland och hittat något som de tror jag blir glad av, det betyder mycket för mig.
Idag möttes jag av två paket i postfacket. Dock var det ena inte till mig, men det andra var ett oväntat paket från min mor. Jag hade en liten förhoppning om vad det var och glad blev jag när jag öppnade och såg att det var just det jag hoppats på. Min söta familj ha skickat ett gulligt Alla Hjärtans Dag-kort tillsammans med ett par underställsbyxor. Blev så glad att jag dansade runt i lägenheten en liten stund.... Har ju letat efter Craft Pro Warm Knickers ett tag nu utan resultat, men här kommer de neddimpandes i brevlådan. Jag kommer vara så varm och glad i Kittel. Jag har nog glömt skriva det här, men jag hittade Hestra-vantarna i Pite, så mina stackars händer ska förhoppningsvis inte behöva frysa nästa vecka.

Familjen vet hur man gör mig glad.


Är grymt sugen på att skippa pluggandet och pyssla med Smask-linnen istället, men jag ska bita i skägget och plugga lite först. Kommer ju vara bortrest så mycket nu att jag måste plugga ikapp lite.

//And I am a material girl

Inga kommentarer: