lördag 6 februari 2010

Känner mig som hemma

Har varit på Smask-rep i helgen. Eller egentligen bara igår. Skulle egentligen ha varit på en genomgång av alla bidrag idag, men orkestern repade lite snabbare än tänkt, så helt plötsligt fick vi reda på att genomgången redan hade varit. Tack för den! Vi som hade en del saker vi ville säga till blåset och en del saker vi ville lyssna extra på. Attans...
Men när jag satt där på repet igår kände jag att jag var hemma igen. Jag älskar Smask-rep. Underbart!

Pär viftar ack så glatt.

En del av orkestern.

Helgen i övrigt har spenderats hos Jonas tittandes på Melodifestivalen (en del mycket märkliga bidrag, men Dolph är en härlig man!) och ätandes pannkakor. Nu har jag kommit hem, sitter med min slanket och försöker bli varm.

//Today is the greatest

Inga kommentarer: