torsdag 11 februari 2010

Smaskigt pyssel

Idag efter lektionen kunde jag hämta ut mitt paket från Panduro. Nu saknas bara två linnen som jag förhoppningsvis får tid att inhandla idag, sen kan jag också hjälpa till med Stinas och min Smask-outfit. Stina syr ju på våra kjolar och det är lika bra att en och samma gör det eftersom de ska vara lika. Dessutom är Stina lite mer haj på det där med sömnad så det är bäst att hon får pyssla med det. Så fort hon är klar ska det limmas på stenar minsann. 200 spenar ligger och väntar i lådan från Panduro.

Inte så konstigt att de har så dyr frakt när de skickar små saker som skulle fått plats i ett kuvert i en gigantisk låda...

Men först måste jag plugga. En artikel ska jag läsa igenom idag sen ska jag plugga grammatik. Resten blir nog imorgon.

//I know that some might say

Inga kommentarer: