onsdag 24 februari 2010

Fina

Jag trodde jag skulle få välja en helt valfri bild till en uppgift i engelskan. Då skulle jag valt mellan dessa:

Underbart söta Joar som får mitt hjärta att hoppa över ett slag

Val Thorens efter ett underbart åk som tog ca två timmar

Härligaste sekten i världen

Jag och världens bästa Joel

Världens bästa Kiss-gig med världens bästa vänner

Men så såg jag just att uppgiftsbeskrivningen var:

Find a picture from the media that has had an impact on you. This could be in terms of a reminder of world conflict, a picture that is emotionally uplifting or a picture that brings back a significant memory.


Så nu funderar jag på att leta reda på en bild på Kiss-giget från PT eller ta bilden på Joar som kommer i HT imorgon... Mindre att välja på, men det kanske är bra det.

//Goodnight sweetheart

Inga kommentarer: