fredag 5 februari 2010

Jag stod inför ett val

Antingen kunde jag stanna hemma och plugga en timme, eller så skulle jag gå på stan och göra ett nytt försök med att hitta det jag vill ha och behöver.
Jag borde stannat hemma. En timme på stan och jag kommer hem tomhänt och less.
Det jag vill ha är mycket enkelt fast antagligen för specifikt.
Jag vill ha ett par väldigt varma handskar i min storlek. Det är ju på tooook för mycket begärt. Finns det handskar i min storlek är de inte varma och finns det varma handskar finns de inte i min storlek.

Dessa i rätt storlek skulle vara bra.
Sen skulle jag även vilja ha ett par underställsbyxor. Inte vilka som helst dock. Jag är ute efter Craft Pro Warm Knicker. De finns absolut ingenstans i hela stan. De flesta butiker har inte ens nåt i Pro Warm och har de det så är det bara hellånga byxor.
Mamma hittade ett par hemma, men de var i Small och jag har Medium på mina tröjor så jag gissar att jag borde ha Medium på byxorna också. Järnspikar!

Varma och otroligt sköna är kläderna i Pro Warm-serien.

Sen hade jag tittat ut snygga tights på Ginas hemsida också, men eftersom jag har sån tur idag så fanns de ju självklart inte i butiken. Grr och morr. Nyss kom jag även på att jag inte tror att creme fraichen vi har räcker för tomatsoppan jag hade tänkt göra till middag. Ibland har Murphy alldeles för rätt...

//Just want you to know

1 kommentar:

Mamma sa...

Mor har ju iallafall ett ställe till att kolla både över vantar och byxor. Kram