fredag 5 februari 2010

Nejdu

Humöret får ta törn efter törn idag känner jag. Nu orkar det inte hålla emot mer och blir dåligt. Försökte spela GuitarHero 5, men var så fruktansvärt dålig, plus att det var tråkigt att spela själv att jag la ner det projektet. Tänkte titta på tv, men eftersom vi bara har tre ynka kanaler så finns det inget som är värt att se. Försökte mig på det där med att ladda hem tv-serier som jag vill se, men lyckades inte med det projektet heller eftersom jag är allt annat än hemma på det där med nedladdning.
Blä säger jag bara.

//Maybe I was stupid

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men vad nu.
Ensam hemma eller vad? Ingen film att titta på?
Puss puss

Mamma sa...

Oj då glömde namnet i förra inlägget. Det var mitt

Elin sa...

alluc.org. Massor av streamad tv och film, bara att klicka och titta!

Åsa sa...

Nejdå, jag är inte ensam hemma. Johan satt vid stora datorn och fixade med nåt. Nu är allt lite bättre. Johan sitter brevid och spelar tv-spel och jag har hittat saker att titta på via Lilla Hjärtat :)

Mikaela sa...

Hej:) Du har fått en blogaward ifrån mig:) Klicka på det här inlägget så får du information om hur man fullföljer utmaningen:
http://babydollie.bubbleroom.se/blogPost.aspx?intBlogId=85868#comment
Kramar

Mikaela sa...

sv: Hej:)mm jag vill verkligen bli det! Jag vet inte riktigt. Känns ändå som att jag inte förtjänar hjälp. Att jag vill ge platsen till någon annnan som verkligen behöver den. Tack så mmkt:) kramar