onsdag 27 oktober 2010

Nu kör vi!

Idag ska här fixas.
En uppgift är inlämnad. Dock är risken överhängande att jag får underkänt för jag är inte alls säker på att jag förstått uppgiften rätt. Har jag förstått uppgiften rätt så har jag nog gjort fel för jag kan inte göra så som jag tror att det skulle vara...
Men det känns skönt att den är inlämnad. Blir jag underkänd så kanske läraren förklarar mer vad jag ska göra.

Sitter och fyller i vilka tider jag skulle kunna jobba i november. Är lite kluven ifall jag ska fylla i att jag kan jobba varje helg. Jag vill ju jobba så mycket som möjligt, men det kanske tar lite väl mycket på krafterna att jobba varje helg. Men samtidigt vet man ju inte om man får alla tider man tackat jag till heller... Nej, jag får ta smällen om jag måste jobba varje helg. Vem ska betala alla julklappar annars? Det är just så jag får tänka: pengar!

Nu ska jag förbereda en redovisning som vi ska ha nästa vecka.

Att föra in svar från min enkät ät ungefär som att följa poängräkningen i Melodifestivalen: "och detta alternativet fåååår eeeen.....trea!" Ja, men det saknar ju musiken, glamouren och allt det andra som är roligt med Melodifestivalen...

Igår såg jag en tant med lila hår. På riktigt! Och inte sådär grålila som man sett på små gamla tanter, utan sådär lila som kidsen skulle kunna färga sitt hår för att vara coola. Men den här tanten var inte cool. Att ha lila tantfrisyr och sedan lila kappa till det, var inte coolt alls. Dessutom var hon en ganska "ung" tant som borde vetat bättre.

//Purple rain

Inga kommentarer: