söndag 3 oktober 2010

Gårdagen

Igår var Johan med i en orienteringstävling som han vann.

Vi hade besök av svärföräldrarna och åkte ut till Biltema en sväng. Där hittade jag en cykel i en rimlig prisklass som jag vill ha. Jag har ju punktering på min cykel och då är det väl lika bra att köpa en ny? Ok, kanske inte, men med tanke på att bromsarna inte fungerar som de ska och att växlarna är kassa så kanske det motiverar ett köp av en cykel? Problemet är ju ekonomin... Men visst är hon fin?



Tar man bort Biltema-klistermärkena och sprayar dit något fint rosa märke så skulle hon bli ännu finare... Ibland känns det som att denna låt är mitt livs soundtrack.

Vi åt även pizza på Mediterran ute på Örnäset och fikade tårta som svärföräldrarna hade med sig.

Idag tvättar jag, äter gröt och ska snart göra pajdeg. Några vänner kommer över senare för att äta lite middag.

//There's a carneval on Bourbon Street

Inga kommentarer: