torsdag 21 oktober 2010

Fullt

Blev ingen bloggning igår. Hade fullt upp. Gjorde ett prov till mina praktikelever som jag blev väldigt nöjd med och min handledare berömde mitt verk. Men det tog ganska lång tid att sitta och pilla ihop, särskilt eftersom alla tabbar (då menar jag alltså när man trycker på "tab"-tangenten och får fram ett mellanrum) jag gjort (det blev en del) flippade ut totalt när jag till slut skulle spara alltihop som ett .doc istället för .docx. Då var jag lagom förbannad och skrek i högan sky. Men, det fanns inte mycket att göra förutom att sätta sig och fixa till det hela.

Detta prov tillsammans med tunga tankar gjorde att gårdagen blev blogglös. Trots att jag hade flera timmar då jag var ensam på kvällen. Inte van vid det, så jag hade väldigt tråkigt, men min hjärna pallade inte med mer än att titta på serier och film. Den var nog överhettad efter alla jobbiga tankar som farit genom huvudet under dagen.

Idag ska här skrivas på uppsatsen!

Bästa tjej-gänget:

1 kommentar:

Mamma Fia sa...

Ooo, välkommen in i hata-tab-klubben! Tänk så snyggt det blir medan man jobar. En ynka knapptryckning senare är allt bara skit, inget ser ut som det ska och inte kan man ångra och få det bra heller. Tack för det Microsoft.