lördag 16 oktober 2010

Jag förstår inte

Vi ska på barnkalas idag. Presenten är inhandlad.
Men vad har man på sig på ett barnkalas då, undrar ni. Jo; en prinsessklänning såklart! Matcha den sedan med ett par rosa strumpbyxor, ett rosa skärp och en rosa kofta, klart! Man kan dock tro att det är en lite prinsessa som ska ha kalaset, men när vill en prinsessa som jag vara så fin som hon bara kan? När hon ska träffa en prins såklart! Alltså är det en liten gosse som har fyllt år. I brist på min egen Lillprins (som jag inte kommer få träffa förräns om 38 dagar) så får jag nöja mig med Mogges prins.

Johan tyckte sig se ett tema så han tog en bild... Jag förstår inte!


Och nej, jag har inte riktigt fixat frisyren än...

//Sweet little princess

2 kommentarer:

Lania sa...

Nä, nu vet jag inte riktigt hur Johan tänker. Tema? Tema söt kanske? :)

Åsa sa...

Kanske det ;)