måndag 4 oktober 2010

Fyra saker

1. Tips! Den som har Spotify Premium kan lyssna på Hoffmaestros nya album trots att det inte släppts än (ibland är det bra att ha en sambo).

2. Min nya cykel är underbar. Fotbroms är ju det bästa.

3. Om jag lyckas boka tågbiljetter hem nu snart (om jag får ett svar från min lärare) så kommer min hemresa i slutet av november att bli sjukt billig!

4. Såg på tv i morse angående valet av talman i riksdagen. En förståsigpåare kommenterade att Socialdemokraterna agerar tvärt emot vad Mona Sahlin sagt innan valet eftersom de gått ut med en egen kandidat till detta val och på så sätt gjort Sverigedemokraterna till vågmästare. Hon tyckte att de svikit sina väljare genom att göra så. Jag undrar om det hade varit bättre att strunta i att nominera någon för att Sverigedemokraterna inte ska få bestämma? För mig hade det då sett ut som att sossarna låter SD få diktera hur de ska göra. Vissa blir aldrig nöjda.

//I can't handle moderation

Inga kommentarer: