fredag 16 april 2010

Yrväder

Idag är vädret helt opålitligt. Just nu skiner solen, när jag kom hem från jobbet för några timmar sedan så snöade det och blåste kallt. Ungefär så har det varit hela dagen.
Jag skyller på askmolnet från Island.

Våra inneboende för helgen blev försenade på grund av askan, de var tvungna att ta tåget istället för att flyga och det tar ju en aning längre tid. Men de kom hit någon gång mitt på dagen och for direkt upp på Porsön för rep. De och Johan ska vara med i Snapsakademiens jubileumskonsert ikväll. Nu är de på väg hit för att lämna lite packning.

Imorgon kommer två av mina bästa vänner hit! Både Joel och Lania kommer hit och jag längtar. Joel ska jobba som backline-tekniker på Hoffmaestro & Chraa och Lania, Johan och jag ska dit och lyssna på när de spelar. Jag ser fram emot den här helgen!


Lania klippte inte min lugg utan jag skulle göra det själv. Kanske dags att ta tag i det?

Stormtroopern som vaktar vår soffa.


//Åååå en öl i hanna

Inga kommentarer: